poniedziałek, 21 stycznia 2019

Romantyczny ogród/Romantic garden (Tutorial)

[POL] Cześć kochani!
Kwiaty Kwiaty Kwiat!
Kolejne kwiaty na moim blogu, ostatnio zrobiłam ich bardzo dużo, jeszcze kilka czeka na dodanie :)
Jest to post z mini tutorialem zdjęciowym, byście mogli zobaczyć jak powstały te kwiaty :)
Wykonałam je z wykrojników od Lady E Flower 004 
Foamiran a ogólnie jest to pianka jedwabna "Silk Foam". Jest bardzo delikatna, łatwo się kształtuje, trzeba tylko uważać by w czasie pracy jej nie porwać jest na to podatniejsza, niż zwykły foamiran. Idealnie pamięta kształt jaki jej nadajecie :) Polecam, wychodzą cuda
Dostaniecie ją w 14CraftBar
Są oczywiście dostępne również inne kolory :)
[ENG] Hi everyone!
Flowers, Flowers, Flowers
Another flowers on my blog, recently I've done a lot of them, they are still waiting for the addition
This is a post with a mini tutorial so that you can see how I did it
 I made them from cutting dies Lady E Flower 004 
Silk Foam from 14Craft Bar. Silk Foam 
Silk foam with a touch of silk, delicate and very fluffy. It has a thickness of 0.8 mm. 
It becomes much thinner when it has the shape of a hand. Before use, you can align the foam between two sheets of paper, the foam becomes very shiny and has a denser consistency. However, this is not a prerequisite. It perfectly remembers shape and all folds, you can work with forms to shape them.
Other colors are available 
[POL] W maszynie wycięłam trzy kwiaty tego samego rozmiaru (możecie wyciąć dowolny rozmiar jaki Wam odpowiada)
Jak widać na zdjęciu jedna stronę płatków zabarwiła olejnymi pastelami (kolor dowolny)
Później nadawałam kształt, lekko rolując końcówkę płatka (każdy płatek z osobna)
Klejem na gorąco(pistolet) połączyłam wszystkie części kwiata. Małą ilość kleju nałożyłam na środek kwiatka przyklejając druga warstwę do pierwszej po czym trzecia do pozostałych, kolorem po tej samej stronie ale tak by płatki nie zachodziły na siebie . Na środku zrobiłam dziurkę i przełożyłam pręciki.

[ENG] I cut three flowers in a cutting machine (you can cut out any size that suits you)
As you can see on the photos, one side of the petal I painted with oil pastels (any color)
Later I gave shape, slightly rolling the trip of the petal of each individual
I attached all the flower petals to hot glue (gun). I put a small glue on the centre, sticking the second part to the first one and then the third part to the others so that the color would be on the same side, but the flower petals would not go on themselves.
In the middle of the flower I made a hole and put on the stamens.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Młodej Parze

Długo mnie tu nie było, ostatni post był      w 2020 :) sporo się w tym czasie      wydarzyło...duża inwestycja w rozwój w    innej dziedzin...

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia