niedziela, 20 stycznia 2019

Duży turkusowy kwiat/Big turquoise flower

[POL] Witajcie!
Chcę Wam przedstawić mojego pierwszego dużego kwiatka 
Takiego kwiata możecie użyć do spinki do włosów, dodatku do ubrania, bransoletki lub do dekoracji :) 
Wykonałam go z wykrojników które nabyłam w 14Craft Bar, Lady E Flower 002
Kurs na wykonanie takiego pięknego kwiata znajdziecie na youtube 
Ja często inspiruje się tutorialami od Emili, tworzy cuda :) a dzięki jej wykrojnikom i filmom możemy stworzyć podobne śliczne kwiaty
Foamiran jakiego użyłam do wykonania kwiata to Foamiran 034 - TURQUOISE od 14CraftBar
Jest to nowy kolor foamiranu i jest przecudny :)
Mam nadzieję, że Wam się spodoba i zainspiruje. Miłego weekendu :)
 [ENG] I present to you my first big turquoise flower   
You can use this flower for hairpins, accessories for clothes or decorations
I made it from the cutting dies,  I bought in 14Craft Bar Lady E Flower 002  
You can find a course on how to make a flower on youtube
 Foamiran which I used to make a flower: Foamiran 034 - TURQUOISE
This is a new foamiran color in the store
I hope you like it and inspire you, have good weekend :)
Produkty/Products:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Młodej Parze

Długo mnie tu nie było, ostatni post był      w 2020 :) sporo się w tym czasie      wydarzyło...duża inwestycja w rozwój w    innej dziedzin...

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia