piątek, 8 lutego 2019

Wiosenne kwiaty/ Spring flowers

[POL] Witajcie
Chciałam się troszkę z Wami podzielić swoim szczęściem :)
W tym roku dołączyłam do zespołu projektowego w 14 Craft Bar
Specjalizujemy się w foamiranie, mamy wszystkie potrzebne produkty do wykonania kwiatów oraz inne przydasie :)
Sklep znajduje się w Irlandii lecz wysyłkę produktów ma na wiele stron Świata :)
Zachęcam Was do zakupów i do śledzenia nas na Facebooku
 Jeśli już tworzycie na naszych produktach lub zamierzacie, podzielcie się swoimi pracami na naszej grupie na FB., znajdziecie tam dużo inspiracji oraz wymianę doświadczeń :)
Oto moja pierwsza inspiracja dla 14 Craft Bar. Wiosenne kwiaty 
Linki do produktów, których użyłam do wykonania kwiatów, umieściłam pod pierwszym zdjęciem.

[ANG] Hey
I wanted to share my happiness with you :)
This year I joined the design team  in 14 Craft Bar
We specialize in foamiran. We have all the products for making flowers and other products :)
The shop is w Ireland but the shipping is on many parts of the world
I encourage you to shopping and to follow us on facebook
If you create on our products or intend to share your work with us on our facebook group
You will find there inspirations and exchange experiences
Here is my first inspiration for the 14 Craft Bar. Spring flowers
You can find the links to the products I used under the first photo
Foamiran:
Centres for flowers:
Stamens:
 

2 komentarze:

Młodej Parze

Długo mnie tu nie było, ostatni post był      w 2020 :) sporo się w tym czasie      wydarzyło...duża inwestycja w rozwój w    innej dziedzin...

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia