niedziela, 3 lutego 2019

Białe serca/ White hearts

[POL] Trzy białe serca, mały odpoczynek od kartek, czasem lubię wykonać coś innego :)
Serca kupiłam w sklepie dla kreatywnych 
Pokryłam je gesso i farba akrylową po czym lekko postarzałam papierem ściernym 
Szablonem od Agateria Mandala 1 wykonałam tło 
Liście wykonałam za pomocą stempla i wykrojnika również od Agateria Gałązka ( stempel do wykrojnika) , Gałązka 1 - wykrojnik
Róże wykonałam z papieru który zakupicie w 14CraftBar Papier do wykoannia kwiatów
Małe listki od Lady E Desing Lady E Design Tiny Leaves

{ANG] Three white hearts, a small rest from the cards, sometimes I like to do something else
I bought my heart in a creative shop 
I covered them with gesso and acrylic paint and then slightly aged with sandpaper
Stencil from Agateria Mandala 1 I made a backgraound
The leaves i made with a stamp and cutting dies also from Agateria  Stamp Leaves , Cutting dies Leaves
I made roses from paper 14CraftBar Paper for flower making / WHITE
Small leaves from Lady E Desing Lady E Design Tiny Leaves

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Młodej Parze

Długo mnie tu nie było, ostatni post był      w 2020 :) sporo się w tym czasie      wydarzyło...duża inwestycja w rozwój w    innej dziedzin...

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia