piątek, 25 stycznia 2019

Walentynkowa kartka/Valentine's card

[POL] Zbliżają się walentynki więc są i kartki 
Oto jedna z nich z kwiatem z foamiranu i wykonana z papierów od Fabrika Decoru "Magnolia in bloom" który zakupicie w 14 Craft Bar
Kwiat wykonany z Silk Foam - WHITE  Środek kwiatu  Rhinestone Button (063)
Listki wycięłam z wykrojników od Lady E Design 
Mam nadzieję że kartka Wam się podoba i zainspiruję :)
Zapraszam do odwiedzania i obserwowania (przycisk po prawej stronie:) ) mojego bloga co dzień wpadają nowości które mam nadzieję Wam będą inspirować :)

[ENG] Valentine's day is approaching so there are also cards
Here is one of them with a foamiran flowers and made of paper from Fabrika Decoru "Magnolia in bloom" you will buy it in 14 Craft Bar
Flower made of Silk Foam - WHITE  Centre of flower Rhinestone Button (063) 
The leaves were cut from the cutting dies Lady E Design
I hope you like the card and will inspire you
I invite you to visit and follow my blog (the button you have on the right side:) ) are new items every day :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Młodej Parze

Długo mnie tu nie było, ostatni post był      w 2020 :) sporo się w tym czasie      wydarzyło...duża inwestycja w rozwój w    innej dziedzin...

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia