środa, 12 grudnia 2018

Zimowe Płótno/Winter Canvas

[POL] Witajcie!
Tworzyliście na płótnie? Może jakieś layouty, lub inne cuda :)
Ja stworzyłam zimową kompozycję z kwiatami z foamiranu :)
Foamiran tylko od 14CraftBar
Pierwsza to moja praca na płótnie i jestem z niej bardzo dumna :)
Tło zrobiłam z akrylowej pasty strukturalnej i szablonu w kształcie płatków śniegu i zabarwiłam farbami akwarelowymi.
 Niebieskie listki odbiłam na papierze welinowym, użyłam do tego stempla gałązka i wykrojnika o tym samym kształcie od:         Agateria Craft stempel gałązka 
Z masy modelującej zrobiłam serduszka
Masę i formy sylikonowe dostępne na  14CraftBar
[ENG] Hello!
You created on canvas?
This is my first work on the canvas and I am proud of it
I made flowers arrangements with foamiran flowers
Foamiran only from 14CraftBar
I made a background from an  acrylic modeling paste and a snowflake shaped template
Blue Leaves reflected on the vellum paperI used clear stamp and cutting dies from
I made hearts from light clay
Clay and silicone molds from 14CraftBar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Młodej Parze

Długo mnie tu nie było, ostatni post był      w 2020 :) sporo się w tym czasie      wydarzyło...duża inwestycja w rozwój w    innej dziedzin...

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia