środa, 28 listopada 2018

Święta w bieli/Christmas in white

Witajcie!
Przedstawiam Wam kartkę "Śnieżynkę" nazwałam ją tak ponieważ jest wykonana w bieli z delikatnym odcieniem niebieskiego.
Podstawę kartki zrobiłam sama, przy pomocy pasty i formy po czym ubarwiłam ją delikatnie niebieskimi farbami akrylowymi. Pod nią umieściłam również biały delikatny materiał.
Kwiat z foamiranu, ręcznie robiony.
Foamiran od 14CraftBar
Wykrojniki listki i kwiat od Lady E 
Mam nadzieję, że Wam się spodoba i zainspiruje :) 
Hey!
Today  white Christams card :) with hand made foamiran flower :)
Foamiran from 14 CraftBar 
Dies leaves and flower from Lady E


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Młodej Parze

Długo mnie tu nie było, ostatni post był      w 2020 :) sporo się w tym czasie      wydarzyło...duża inwestycja w rozwój w    innej dziedzin...

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia