poniedziałek, 9 lipca 2018

Spełnione marzenie/Dream come true

Witajcie, chcę Wam dziś pokazać mój pierwszy LO :)
Jestem z niego bardzo dumna i już wiem, że nie jest on ostatni :)
Pracę zgłosiłam do konkursu "Spełnione Marzenie"
Moje już się spełniło a właściwie to ciągle się spełnia, każdego dnia inaczej :)
Marzyła mi się śliczna córeczka a dziś już ma 5 lat i kocham ja całym sercem :)
Wykonany został z kolekcji Cute&Co od Piątek Trzynastego i Mintay by Karola 
Hello, I want to show you my first scrapbook today :)
I am proud of it, this is not my last scrapbook
I submitted my work for the competition "Dream come true"
My fulfilled dream is a 5 years old daughter :)
Paper from Mintay by Karola, Cute&Co collection
 HUGS :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Młodej Parze

Długo mnie tu nie było, ostatni post był      w 2020 :) sporo się w tym czasie      wydarzyło...duża inwestycja w rozwój w    innej dziedzin...

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia