sobota, 28 lipca 2018

Różowo-Szare kwiaty/Pink and gray foamiran flowers

[PL]Kocham kwiaty z foamiranu, uwielbiam je wykorzystywać w swoich pracach
Więc dziś mam dla Was kolejne kwiaty, tym razem w kolorach różowo-szarym
Do stworzenia kwiatów użyłam foamiranu białego i jedwabnej pianki która jest bardzo delikatna i łatwo się na niej pracuje, jest bardzo podatna (kwiaty które maja bardziej skręcone płatki są wykonane właśnie z jedwabnej pianki)  
Możecie je zakupić w 14 CraftBar, jest bardzo dobrze zaopatrzony w produkty do tworzenia kwiatów.
Oto linki :)
Mam nadzieję, że Wam się spodobają i zainspirują do stworzenia własnych foamiranowych piękności :)
 A jutro pokaże Wam prace  jakie wykonałam z tymi kwiatami :)
Dziękuję za odwiedziny :)
[ENG] I love foamiran flowers, I like to use them in my works
I have another flowers for you today, this time in pink and gray colors
Flowers made of white foamiran and silk foam. 
Silk foam is very delicate and easy to use (flowers that have more twisted flakes are made of silk foam) 
I bought them at the 14CraftBar, they have everything you need to make flowers
Here are the links
I hope you like them and inspire  you to create your flowers :)
 I will show you tomorrow, the work in which I used this flowers :)
Thank you :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Młodej Parze

Długo mnie tu nie było, ostatni post był      w 2020 :) sporo się w tym czasie      wydarzyło...duża inwestycja w rozwój w    innej dziedzin...

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia