wtorek, 31 lipca 2018

Domek wspomnień/House of memories

[POL] Witajcie Kochani!
Mam dla Was dziś coś nowego, inspiracja na "Domek Wspomnień" :)
Jest to pierwsza moja taka praca i jestem z niej bardzo dumna :)
Wykonałam ten domek dla córki moich przyjaciół do jej nowego pięknego pokoju, będzie miała idealnie pasującą do niego  pamiątkę :)
Jest przystrojony oczywiście kwiatami z foamiranu :)
Foamiran od 14CraftBar
Mam nadzieję, że Wam się podoba i zainspiruję Was do stworzenia Waszych domków :) 
Pozdrawiam :)
[ENG] Hello everyone!
I have something new, inspiration for a "House of memories"
This is my first work and I am proud of it :)
I will make it for my friend's daughter, for her new beautiful room :)
Of course, decorated with foamiran flowers 
Foamiran from 14CraftBar
I hope you like it and it will inspire you to create your own house
Thank you :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Młodej Parze

Długo mnie tu nie było, ostatni post był      w 2020 :) sporo się w tym czasie      wydarzyło...duża inwestycja w rozwój w    innej dziedzin...

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia