niedziela, 17 czerwca 2018

Czekoladniki/Chocolate box

[POL] Jak Wasza niedziela, bo moja pracowita :) 
Skończyłam już moje czekoladniki i tak jak mówiłam, przedstawiam Wam śliczne sówki :)
Sowa, symbol mądrości i wiedzy, więc wykorzystałam  je do podziękowań dla nauczyciela 
Mam nadzieje, że Wam się spodobają 
Ja jestem nimi zachwycona :)
Papier/Paper LeomnCraft "Yesterday" 
Stemple sowy/Owl stamps Pretty Pink digital&craft design 
Kwiaty/Flowers  Wild Orchid Craft
[ENG] I have a hardworking Sunday :)
Today, beautiful boxes for chocolate, as I promised yesterday :)
Chocolate boxes with owls for teacher :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Młodej Parze

Długo mnie tu nie było, ostatni post był      w 2020 :) sporo się w tym czasie      wydarzyło...duża inwestycja w rozwój w    innej dziedzin...

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia