wtorek, 24 kwietnia 2018

Warsztaty z LemonCraft

Witajcie!
Tydzień temu miałam okazję uczestniczyć w warsztatach, prowadzonych przez Emilię Sieradzan w Bydgoszczy w Hobby Place 
Szkoliłam się tam z ręcznie robionych kwiatów z foamiranu oraz kartek warstwowych.
Tak zaczęła się moja przygodna z kwiatami z foamiranu. Kwiaty te, robią na pracach niesamowite wrażenie, z wielką przyjemnością się je tworzy.
Było to fantastyczne doświadczenie, mam nadzieję, że będę miała jeszcze szansę uczestniczyć w takich warsztatach.
Zostawiam link do relacji z warsztatów która znajduje się u Emili na blogu. Umieszczone są tam zdjęcia uczestniczek oraz naszych prac.
Oto dwie z moich prac wykonanych na spotkaniu kartkowym

Mam nadzieję, że Wam się podoba.
Pozdrawiam
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Młodej Parze

Długo mnie tu nie było, ostatni post był      w 2020 :) sporo się w tym czasie      wydarzyło...duża inwestycja w rozwój w    innej dziedzin...

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia